LK idag

idag blire luleåkalaset och timbuktu:) vet inte riktigt ännu vilka som ska med för jag har inte riktigt uppfattat än, men det jag vet är jag crille markus amanda john ankan claus o nasso:p ungefär som old times

syrran o tuva o dom är här nu också.. alla ungar är rädda för christian faktiskt, tillochmed tuva?:D hon behöver bara höra hans röst så springer hon iväg o ropar på mamma med lite gråt i halsen.

och nu har rosie farit...........det är faktiskt hemskt, men vi kommer dit:) helt klart. och så vare fest i tisdags, den var faktiskt helt bra:) den var faktiskt jättebra kanske det heter.. rätt folk osv, eller inte helt rätt men dom flesta:) sen fanns det ju folk som snodde bilar men dom kan vi ju stryka bort, såna människor är helt enkelt inte värda ett skit! :)

nu ska jag gå och sätta kläder i tvätten så dom kanske hinner torka innan man far.. men men, vi hörs, hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0