fredag!

det är äntligen fredag! jag kan få sova hur mycket jag vill nu.. dock bara i 2 dagar.. men det är ju bättre än ingenting. helt av allt vill jag ha sommarlov igen, vem vill inte? :s

idag vet jag inte riktigt vad som händer.. vi får se helt enkelt. slutade kvart över 11 idag, var hemma vid tolv.. kollade satc två avsnitt och nu gör jag ingenting. christian är ute mer per-erik och fredde och dom tror jag, och jag ska väl kanske ta en promenad till dom på industri området.. jag får se, först ska jag kanske ta ett till avsnitt.

jag har nu vant mig vid tangentbordet och allt går bra. har försiktigt börjat inse att det faktiskt är min dator.. men nu startas den om när som helst för det är nå crazy uppdateringar ;o så hejdå höres sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0