fredag och min c kommer hem om några timmar!!!!

ja, han kommer hem. en helt livslevande christian som jag kan pussa och krama på hur mycket jag vill, tänk!!! jag behöver inte prata i telefon med honom endast, äntligen kommer han hem.. har aldrig saknat någon så här mycket!!!!!!! <3

nu tänker jag vara jobbig med satc. jag har kollat klart allt nu.. vad gör man nu?? seriöst :D det är så jävla bäst. det slutade så bra och jag grät och alla grät. i serien alltså. jag grät som ett barn. inte nog med det, jag fortsatte gråta lite extra för att jag saknar christian. jag ska börja kolla om alla. dessutom ska jag köpa skolådan, alla säsongen var för sig, alla böcker och en massa massa bilder som ska vara i hela lägenheten. jag har redan tjuvstartat med en bild på dom som befinner sig på min kyl. jag ska ha en jätte stor bild på Big. han är så stilig!!

idag vet jag inte vad som händer, det återstår att se. det enda jag vet är att jag ska pussa och krama sönder min pojkvän!!!! inte sönder men bara lite :)

nu ska jag snoka vidare hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0