glass och städande

idag har jag hållit på med städande. jag har skrubbat och skrubbat och dammsugit. jag har gått och väntat på att jag ska bli klar så jag kan äta glass med kola sås, och lite satc.. duschen har jag längtat till allra mest.

nej, då ska jag dammsuga. inte nog med det, tvätta alla filtar, påslakan, örngott och allt sånt där. nu är jag klar! jag äter glass och ska kolla satc.

imorgon har jag sovmorgon! det är positivt. på söndag kommer min mamma hem. det är positivt! och på söndag åker christian..... inte lika positivt. jag kommer sakna honom, åh jag kommer sakna honom så mycket!! det går inte att beskriva.. är ju så van att ha honom hemma nu :)

idag ska jag inte göra så mycket, har ingenting planerat. ska gå alldeles snart ner till tvättstugan och hämta upp det sista, sen kolla ett avsnitt och sen i duschen. åh nu måste jag gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0