hahaha!

ska börja med en skit rolig sak, haha!
http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

seriöst det bästa på länge!!!

idag har det inte hänt så mycket.. har varit och solat med mamma och så har vi vart på stan och kört runt och glott haha, vi försökte hitta på något att göra :D men det gick inte så bra så vi stannade på amanda och åt sallad!
har dessutom hittat min telefon! den var i mitt skåp. så logiskt sett var den aldrig borta...

jag har sovit med crilles tröja i natt, även alla andra nätter han vart borta, jag funderar på att sätta tröjan på den där stora nallen och sen sova på nallen så kan jag låtsas som det är christian.. :) mamma hade ont i magen tidigare idag, jag förde fram min åsikt om att hon kanske har ont för att hon saknar christian! hon sa att det kan stämma,  att magen kanske känner av att han är borta. magen gråter :((((( jag saknar honom något oerhört.. och inte blir det bättre när han ringer och skriver en massa underbara sms :o jag kan inte fatta hur en sån underbar och perfekt människa kan va min!!! tänk, jag har sån tur... det ska alltid vara!

imorn har vi redovisning om reklamanalysen. jag kommer aldrig kunna prata i fem minuter... jag vill också tillägga att jag skäms för att ha gått på gränsskolan, det är pinsamt hur de gjorde bort sig under uppvisningen av dansen eller vad det nu var... respektlöst att kasta grejer på scenen och spela musik från telefonen under en dans uppvisning när det är tyst... vill någon skjuta dom?

det var väl allt det... igår har jag hämtat hela min garderob från nathalie. inte hela men mer än halva!! jag har verkligen lastat av kläder där under alla år...

jag har inte grinat någonting nästan sen han åkte! nära flera gånger när man sitter ensam som tillexempel nu så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: r

ah stackars dig!! men du är bra du kan :D ni har ju ett helt liv att umgås, nog klarar du dig en månad :) tänkte på dig idag att du säkert sitter och gråter och försöker desperat göra något som gör att du inte ska sakna honom så mycket :D puss!

2008-09-17 @ 21:36:56
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0