hej!

idag har jag iallafall lite på hjärtat.

vi kan börja med igår, jag gjorde ingenting på hela dagen, och plötsligt vid 8-9 tiden på kvällen så satt jag och christian på våra cyklar och tog en cykeltur. det var skönt! och roligt, men inte när jag förlorade alla tävlingar.... vilket jag hela tiden gjorde. vi for hem till pappa o satt där ett tag och pratade med honom, sen for jag snabbt till angelica och sen for vi till christians farmor. vi satt och skrattade och pratade, spelade kort och åt after eight. jag lyckas alltid tappa intresset för after eight, men på julafton är det skit gott och igår var det skit gott! jag tror det är gott hela tiden men jag bara glömmer bort det.. eller nå. sedan cyklade vi hem vid 12 tiden, jag läste ett kapitel harry potter och sen somnade jag. crille kollade tv ett tag och jag kommer inte ihåg när han kommit till sängen, men det var en sån där underbar natt var man vaknar hela tiden när man inte håller om honom :o han är alltid så varm så man vill heller aldrig stiga upp! han är min energi

hade sovmorgon idag, började tio över nio. vaknade kvart i nio :) klädde på mig hoppade på cykeln och for till skolan. helt chill dag ändå. man börjar vänja sig vid schemat och de täta lektionerna nu iallafall! det är inte så farligt,och nog går det bra när man vet att nästa termin kommer va lugnare.. eller man hoppas iallafall :)

hade idrott sista timmen på stranden, vi var väl bara 6st där. de andra var någon annan stans, eller iaf två st ;o skolkare :D vi spelade 10 softball (som jag och anki tycker väldigt mycket om) och sedan tio minuter fotboll. sedan cyklade jag hem och nu är jag här vid datorn och äter nesquik utan mjölk eller fil. det går :) det är gott ;o och nu ska jag gå till tvrummet och umgås med christian, sen tror jag vi ska till västra nikkala och nikkala. hejdå!

ö jag fick vg på svenska provet :o va snålt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0