hej!

idag är det tisdag och jag har tråkiga nyheter.. för mig iallafall. christian kommer hem först på fredag kväll. skit. han kommer alltså inte imorn. skiiiiiit..... men det är bra för han är hemma längre!!! men jag vill ha honom här nu.. :(


idag har jag jobbat. som jag också gjort igår. det är väl lite småkul, kroppen börjar hitta tillbaka till sig själv nu, har haft så sjuukt ont i axlarna och ryggen efter allt sittande.. men det går!!

imorgon har vi sovmorgon till tio över elva. det är skönt. vi ska hyra en film idag, jag vill se nån bra :o igår kollade jag mamma och fredrik film, "min brors flickvän", den var skitbra!! den var sådär härlig.. sen har jag och mamma kollat "the air i breathe" för någon dag sen, den var också helt okej faktiskt. rätt bra!!

inte så mycket mer att säga faktiskt.. återkommer imorn hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0