hej måndag

idag har jag varit i skolan. vi hade sovmorgon till fem över tio och första lektionen var svenska. imorn har vi prov i svenska, det handlar om upplysningstiden etc. det är tråkigt, och jag kan dom 10 första frågorna. av 54. idag måste jag plugga.

sista lektionen var engelska. vi skulle skriva en uppsats på engelska om "my dream place". jag skrev massor med saker, tills det slog mig att det inte alls är så. jag började tänka på hur min dröm egentligen går till. vad jag ska göra, var jag kommer hamna osv. det känns läskigt på något sätt. egentligen vill jag inte tänka så långt då själva tanken skrämmer mig. det viktigaste jag fick med var iallafall om christian, och mamma. jag skrev att min mamma är min energi, och min största dröm är att se henne leva friskt och att hon är lycklig. jag älskar min mamma! dessutom kommer hon hem om 6 dagar. jag längtar.

jag har hållit på, ärligt i timmar, och kolla runt på en massa bloggar. det stör mig så sjukt mycket, jag syftar på en person, hur äckligt olikt det är om man jämför denne med bloggen och i verkligheten. det är sjukt. och det gör det så jävla tråkigt att läsa. det är inte alls den här personen, och det är äckligt hur den försöker att vara en  annan? det funkar inte så :p

jag har väl inte så mycket mer att säga... jag älskar min dator och jag ska inte nämna vad jag alltid tittar på för då tråkar jag ut er ännu mer. :) men ni kan ju säkert gissa. så läste jag lite harry potter igår, sirius black är på hogwarts :o mst iallafall, scary! tror ni jag vågar fortsätta läsa? nej!

nä, idag ska vi äta tacos, jag och min c. alla grejer han behöver har vi hemma, för han äter utan grönsaker, men jag äter ju med allting :) så vi ska fara och köpa tomat, gurka, tomat, lök har vi hemma, och en chips dip, och riven ost, och blabla. crille äter bara med köttfärs och ost. vi har vanlig ost hemma som fungerar lika bra, men det är en helt annan feeling med riven ost. och nej jag ska inte börja riva själv. det är inte samma feeling.


nu ropar han, någonting sker i köket. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad du menar;)

2008-09-09 @ 13:38:16
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0