hej

jag och linda har varit väldigt duktiga. vi har gått 5km i riekkola, i snabb takt! vi har gått nu några dagar, riktigt skönt faktiskt.

livet leker på som vanligt, tror ni tapeterna är uppe på väggarna än?? nej! det kommer sluta med att jag och min älskade mamma (som jag saknar sjuuukt mkt) står och klistrar fast de själv, med våra egna händer. skolan går bra, fick endast ett fel i engelska glosorna, ett dumt stavfel. och, ni vet pankakan? min lärare hade sattit rätt på den! haha, och tror ni verkligen jag sa något? NEJ! jag vill inte framstå som en idiot :D

crille kanske far till ö-vik vecka 38 och börjar jobba. det är ju bra, men vet ni hur sjukt ensamt det kommer bli? jag får klara mig med satc helt enkelt. och mamma är ju hemma då! justja.. hon skulle planera in sitt schema så att hon är hemma när christian är borta och tvärtom, om jobbet blir av. vad mysigt! min mamma är jättemysig

jag är lite ovan att skriva på en bärbar dator så jag ber om ursäkt ifall det är något som är fel. jag såg dessutom den där mini bärbara på elgiganten idag! 7 tums skärm och skiit liten! den är skit cool. men christian köpte en ordentligare till mig, och jag kan ännu inte riktigt fatta att jag verkligen äger en bärbar dator. jag får väl ta och inse det snart..

ne, nu är det ca 20 min kvar tills klockan är 11, och jag hinner kolla ett avsnitt satc. sedan ska jag hoppa i duschen, göra läxor(??) och, givetvis, läsa harry potter. det är lite av min vardag nu för tiden. har lånat tredje boken igår och har redan läst över 100 sidor, jag älskar harry potter. i mitt skåp står det jessica danell <3 harry potter. fast christian står också med.

christian är min största kärlek. jag älskar honom. han är bäst. så det så.

här kanske ni får en bild på min dator. titta och njut! det gör jag


Kommentarer
Postat av: eelin!

okej, två grejer.. för det första: VEM TIPSADE DIG OM HARRY?? ELINELINELINELIN.. och för det andra: DU HAR EN LIKADAN DATOR SOM JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weeeej, min heter Rubert :) vad heter din?

2008-09-09 @ 16:09:55
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0