hejsansvejsan

idag är det äntligen fredag. jag slutade vid elva tiden och sen for jag hem, men aldrig in haha.. crille var där ute och så väntade vi på timo, så for dom till hassans och spelade och jag höll på att somna i bilen.. jag orkade inte komma med in så jag satt och lyssnade på musik istället. sedan for vi till arbete&fritid och crille köpte arbetskläder till söndag då han far. har inte riktigt insett att han verkligen åker och blir borta sådär länge.. men ingenting är ju säkert med hur länge han blir borta men det är väl nästan säkert.. jag vill inte veta hur mycket jag kommer gråta när han åker :) men mamma kommer ju hem då så hon lär trösta mig dom första dagarna.. :) jag älskar min mamma

idag vet jag inte riktigt vad som händer.. vi har varit utanför timo ett tag och dom har hållt på med bilar :o inte riktigt min stil så jag höll återigen på att somna i bilen tills fredde kom. då gick jag ut och tog en cigg med honom och crille och vi pratade om vad vi ska göra i ungefär 5sek tills det dök upp något annat på tal.. för mig spelar det ingen roll vad vi gör bara jag får vara med honom de två sista dagarna.. :)

och så kom jag precis på att rosanna borde komma hem idag, och linnea. måste ta och träffa dom idag, det var skit längesen jag såg rosanna ;o vi får ta och göra något åt det idag haha

gjorde ett engelska prov idag också, det gick inte alls bra ;o eller jo, godkänd blir jag garanterat, men jag vill ju ha mer än så.. jag trodde man inte behövde plugga så mycket ,så sätter jag mig där och måste kunna fylla i en massa tomma luckor från texten!? sick

nä, nu ska jag ringa min pojkvän och höra var dom är, jag smet hem när dom skulle börja putta bilen... inte för att jag kanske är till så stor hjälp men jag lyckas alltid måsta knuffa :D nog för att jag låtsas knuffar ibland och bara får det att se tungt ut när dom andra knuffar.. förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0