idag är det fredag!!

åh vad skönt! den här veckan har känts extra tung faktiskt.. har inte så mycket att meddela, sitter i det nya 'data'rummet här hemma!! mysigt faktiskt, jag och mamma har fixat gardiner och matta och annat småfix. idag blir mitt och crilles sovrum klart!! skönt som fan :D jag kommer bosätta mig där inne, ser redan nu att det kommer bli hur fint som helst.. inte helt klart än :) sen måste vi hitta en fin vit säng gavel och kanske en ny taklampa, vi har redan en cool men man kanske hittar en ännu coolare.. vem vet? :D vad skönt att få allt mysigt hemma nu

nu ska jag gå och göra mig lite te för att sedan prata lite mer skit med min mamma. måste snabbt bara nämna att jag inatt har klämt på mammas ansikte och mumlat "mamma, mammaaa mamama" och klämt lite till. varför vet jag tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0