idag hade jag prov

det gick ganska bra. jag ligger i sängen och skriver med en hand. det är jobbigt. jag har kollat  klart femte säsongen. det är också jobbigt. nu tankar jag ner sjätte, det tar länge och är ännu jobbigare. nu ska jag sitta

så. jag fick en gammal låt i huvudet nyss bara sådär, natasha bedingfield - these words. jag var tvungen att sätta i gång den och det var ganska roligt, man fick sådär tillbakablick till då när jag älskade den ;o och darin - step up :D jag har alltid hatat den men den gick alltid på radio och alla älskade den så den är också lite skumig :D

idag hade vi matte, och det är trist o säga det men jag är verkligen inget mattehuvud. jag önskar att jag var det så jag hade kunnat göra bort matte B på typ en dag men jag kan inte :s jag kan inte ens räkna ut sannolikhet osv. jag är dessutom väldigt efter :o jag orkar inte! angelica hoppade också in idag. det känns ändå värt o göra bort de mesta nu i tvåan och sen i trean så chillar man typ bara. tills jag igår kväll (av någon väldigt konstig anledning) började tänka på matte C!!!! och engelska och svenska C!!! varför? hur orkar jag ens tänka så? :o jag tror allvarligt jag aldrig hade pallat.. men det skulle fan va bra att ha gjort de mesta, tänk hur bra det är sen när man ska plugga vidare!? och det där med plugga vidare, hur fan vet man vad man vill bli? på något sätt vill jag plugga vidare, på nästan alla sätt, men min slöhet i mig säger att det inte alls är så, det är bara så överklassat osv. och alla gör det så det är ingen idé :o dessutom måste jag tvätta kläder idag, och tro mig när jag säger att det är MYCKET! men iofs så slipper jag städa lägenheten, crille gör det om jag tvättar. det var en rätt så bra deal eftersom jag då får pausa i 40 minuter per gång efter varje gång jag varit ner och satt kläder i tvätten :D crille får ingen paus förrän han är klar med allt. jo det får han visst, annars är inte mina pauser roliga :)

nathalie ringde alldeles precis och hon skulle komma förbi och hälsa på. om hon hittar in för det är så stökigt. men det är inte så stökigt egentligen, jag bara irriterar mig på att det är lite stökigt och jag skulle kunna riva ner hela lägenheten bara för att jag blir så arg om jag tänker på det jättemycket.

ne, så arg kan jag inte bli... nu ska jag snoka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0