jag har dessutom lite bilder!

idag har vi varit i nikkala. jag kollade idol och det var helt okej för att vara norrbotten :D såg dock inte hela.

har inte sysslat med så mycket, har fört över bilder nu från christians telefon så jag ska lägga ut lite på pixbox.. lite här också ;o sista två timmarna har spenderats till att ta en massa foton på christian. jag har tagit massor! jag har varit som en människa, som aldrig har sett en kamera i hela mitt liv. imorn har jag också engelska prov och jag har inte pluggat något. inte för att jag tror man måste plugga så mycket men det är ju alltid bra ;o nä, nu ska jag sätta in lite bilder, sen kolla ett avsnitt eller två, sen plugga lite för att sen sluta med harry potter.



            
han är söt                                       och vi är slitna :D




jag älskar dig!



hahaha! gammal bild tror jag



här får han mina strumpor i munnen, mums



och här frågar han om han kan sjunga......


...


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0