jag har redan tappat luften

han har åkt och jobbat nu, mitt ljus är inte här nu:o bara sådär! helt plötsligt! fast egentligen inte.. jag funderar hela tiden på hur jag ska göra för att inte tänka på det men det går inte.. jag har hans kläder här och alla foton.. han är överallt! min älskling hur ska detta gå? jag ropar på honom- han kommer inte, jag börjar gråta. jag vet att det bara är såhär i början, sedan kommer det gå lättare det kommer det göra, men nu då? dom första dagarna? är det lagligt, på riktigt, att ha så ont för att han inte är här?? det känns dåligare och dåligare ju mer jag tänker på det, självklart, men det känns dåligt på ett konstigt sätt :o som att luften tar slut och jag faller ihop och bara ligger. bara ligger på golvet som en fläck mitt i allt och väntar på min älskade.. tro inte att jag är besatt, jag är inte besatt, jag är bara van att ha mitt hjärta bredvid mig, som håller om mig på nätterna när jag ska sova, som håller om mig på morgonen när jag vaknar. som alltid ringer bara för att säga "jag älskar dig" och som alltid får mig att skratta. va fan ska jag göra...

None
här är han, min energikälla, mitt ljus, mitt hjärta, mitt allting






Kommentarer
Postat av: camilla'

visst är du medveten om att "dåligare" inte är ett riktigt ord? :D

2008-09-14 @ 21:06:04
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0