jag har tillochmed vant mig vid musen!

datormusen. pekmusen. vad kallas den? musplattan. nu är det bara tangenterna kvar, och tro mig när jag säger att det är på god väg!

idag slutade jag kl14.15. efter det cyklade jag hem till linda och vi for till riekkola. vi gick 5km än en gång, och skönt var det. sedan gick vi hem till linda, eller nej, vi kom inte så långt, efter röda stugan i riekkola kom crille o hämtade oss och vi for och handlade. jag och linda fick ideén att  baka bullar, sagt och gjort. nu sitter jag här hemma vid min älskade dator och har massor med fryspåsar i min frys, fulla i bullar. vi kastade sista degen för vi orkade inte göra mer. det blev för mycket helt enkelt.

jag håller på att ladda ner första harry potter (<3) filmen, och om den är klar snart så ska jag lägga mig i våran sköna soffa och kolla, nej, inte på tv, på datan. fan va cool jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0