jag vill lägga in bilder på min mor

min älskade mamma! det är så kul att hon är hemma. i natt vaknade jag av att jag låg och höll om henne med hela min kropp, jag ska säga ärligt att jag blev chockad när det inte var crille som var där :) sedan drömde jag att jag och mamma gjorde inbrott i en lägenhet som ser precis likadan ut som våran, vi tog oss in genom avloppet i badkaret.. mystiskt

nu ska vi och handla och köpa en liten diskmaskin också!! äntligen säger jag bara!

någon har dessutom stulit christians cykel....hmm...









min mamma är världens bästa! love you

Kommentarer
Postat av: eelin!

hon är fiiin :)

2008-09-15 @ 17:45:00
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0