lite bättre

nu har jag något på hjärtat!

kan berätta om dagens planer. det finns inga, inte ännu.

igår for vi till jani och christian började spela poker och jag löste korsord och sudoku med mika och dom söta kattungarna, som är jättesmå :o skitsöta! åkte hem vid tolv halv ett och for hem och la oss. fast vi åt på leilani innan vi for till jani kom jag just på!

idag har det inte hänt mycket, har varit med min c och slöat runt. har pillat med toning i typ två timmar, skulle slita bort den och jag skulle promt göra det ordentligt. men det blev ordentligt! sen for vi till elgiganten och sen for vi och handlade. sen körde crille hem mig och for och gjorde något med tomas och timo och sen ringer han mig och ber mig  komma ut till trapphuset, han hade köpt godis, ljus och två lampor till mig :D han var så söt när han satt på knä i trapp uppgången :D

nu ska jag gå och snacka skit med mamma för att sedan planera kvällen med c när han kommer hem. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0