söndag och jobbdag

idag har rensningen börjat. gissa om jag har ont i ryggen och i händerna!! lite ringrostig men det blir bra imorn :D har pratat med älskling idag också, han låter jättesjuk.. han for inte och jobbade idag då han var så dålig... men han mådde iallafall bättre än igår!! det glädjer mig.

har vaknat vid 10-11 tiden idag, käkade frukost med mamma och sedan bar det av mot ikea. jag har köpt en sänggavel + andra småsaker till sovrummet.. det är helt underbart fint där!!

nu är jag hemma med jennifer och vi har druckit te och ätit kexchoklad och plommon. satt och snackade lite skit vid fläkten, mysigt mysigt..

drömde en mardröm inatt!! om tröjan jag sover med som är christians, det var en tjej som hade gjort så det kom grönska på t-shirten och massa lera och vatten... jag tror jag slog henne, jag skrek iallafall och var ledsen. vaknade alldeles i paniken och letade tröjan som låg bredvid mig, tog sen och somnade direkt. :) vaknar ofta på nätterna för att leta tröjan :D


nu ska jag gå och kolla tv med jennifer, hon säger att det är något som verkar bra.. kommer kanske vara lite seg med uppdateringen då jag kommer fara och jobba direkt efter skolan... hejdå


JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: eelin!

haha vad gulligt att du kör en liten christian uppdatering också =)

2008-09-22 @ 16:15:32
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0