söndag = slappdag

hej. idag är det verkligen en slapp dag. jag har varit inne hela dagen sen jag vaknade vid 11 tiden. jag underhöll mig med satc men nu har jag kollat klart fjärde säsongen och har börjat tanka femte. det verkar bara vara 8 avsnitt i den säsongen?! why? detta betyder att det kommer gå ännu snabbare tills jag kollat klart allting. men det spelar ingen roll, jag ska kolla om och om och om igen allihopa livet ut. jag vill inte verka tjatig eller så.. men det är jag ändå. jag bryr mig inte, jag älskar det!!









massor med hjärtan!!


sen till bad news (men bra för christian):
christian börjar jobba i ö-vik om exakt en vecka. det är ju bra, det är det, men det kommer bli ensamt... inte nog med det, han blir borta väldigt länge åt gången.... men det går! jag älskar dig c och det spelar ingen roll om du skulle börja jobba i kina. du är min :)

nu ska jag gå och glo, på c mesttroligen. vi ska bada badkar ikv. och jag ligger i sängen... fan va coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0