torsdag kväll

hej! idag är det torsdag och imorn är det fredag. inget party för min del, nej! jag ska kolla film med fredrik, man lyckas alltid se så bra filmer då på nå vänster :D  han jobbar hela helgen men inte så sent tror jag, så det blir väl antingen fredag eller lördag. sedan så börjar ju trålningen på söndag så jag har ju något att underhålla mig med efter skolan tills c kommer hem. han hade tydligen tänkt överraska mig och komma hem på fredag nästa vecka!!!!!!!!!!:):):):):):):))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):):):):)<3, men ni som känner honom vet ju att han inte är den bästa på att överraska... han har lyckats göra det en och en halv gång, ena gången när han helt plötsligt ringde videosamtal när jag satt inne på SJ och han filmade station till mig.. jag trodde ju då att han var i kiruna och kommer hem först veckan därpå, men jag blev helt tokig och sprang ut och flög på honom. han gör mig alltid så glad. andra halva gången var när vi skulle förlova oss, jonatan råkade säga högt när jag hörde att "jessica snart är du ju förlovad" eller något i stil som det, men jag visste ju inte vilket datum.. någon dag senare ringer crille mig och ber mig komma ner, ger mig en chokladkalender den 1/12 och ber mig öppna första luckan. jag kollar konstigt på honom och säger att jag redan ätit upp den chokladkalendern (:)!) men han säger att jag ska öppna den. vad som låg i får ni själv gissa :) jag grät.

jag fick vg- på redovsiningen. det är chill, helt okej.. förväntade mig inte nå högre heller. :) dagen har spenderats till att inte göra någonting. jag har sovit på soffan och vaknade av att mamma bad mig komma och äta. jag åt och la mig på soffan igen.. det var skönt.. sedan for vi till roger och eija och jag drack världens godaste saft!! röda vinbär, svarta vinbär, blåbär, kanel och vanilj!! dra mig baklänges! det var gott! sedan höll jag på att somna på stolen när mamma masserade min fot. det var skönt. mamma slumrade till slut till lite smått och vi bestämde oss för att bege oss hemåt. när vi kommer hem är vi båda pigga. vad gör man?

nu är lilla datarummet tapetserat för den delen!! det är skönt, bara vårat sovrum kvar. jag har fotat före bild, eller mamma har :D så jag ska visa sen! när det är möbler och grejs, endast för att det ska se ut som att det är skit stor skillnad;) jag ligger just nu på golvet i tvrummet (bredvid sängen) och chillar. börjar få ont i nacken snart :o

jag har sovit med christians smutsiga t-shirt på mig ända sedan han for. jag vågar inte lukta på den allt för mycket för att inte lukta bort all lukt!! men när jag väl luktar, åh den luktar så gott... sover också på en stor nalle som jag låtsas är han, funderar nu på att sätta t-shirten på nallen för att få en lite mer äkta feeling :D jag har någon konstig känsla av att jag skrivit det här tidigare.... hmm...

imorn är det kort dag! skönt! jag ska sova hela helgen. har blivit att man lagt sig ganska sent de senaste nätterna, vet inte varför.. mamma är så söt när hon håller på att somna i soffan! det går inte att förklara.. nu ska jag resa på mig och gå och ta en cigg för att sedan sova. kanske. jag ska lukta på tröjan först.. sen leta mer kläder, eller nej!! jag ska spruta hans parfym i hela lägenheten och på mina kuddar och täcken!!!! och ligga och pussa på min hand haha nu tog jag i tro inte att jag är galen jag brukar inte göra sånt



Kommentarer
Postat av: eelin!

åååååååååååååååååååååååååååååååh vad guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulliiiiiiiiiiiiigt. jag blir galen!!!!!!!

2008-09-19 @ 13:44:24
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: eelin!

det där med kalendern osv alltså :D

2008-09-19 @ 13:45:55
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0