torsdag

imorgon kommer christian hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag är glad :D

jag har varit lite seg på det här med uppdateringen men jag har fullt upp hela tiden :D kollar lite satc och sånt, det är viktigt! mycket viktigt!

inatt sov jag ensam. mamma har varit i luleå under natten och jag klarade mig fint. jag läste harry potter tills jag höll på att somna, på riktigt. la undan boken och somnade direkt tror jag.. min dröm var helt lustig :D innan det så var angelica hos mig och vi kollade satc. har 4 avsnitt kvar som jag ikväll ska njuta av. kanske blir att fara till riekkola en sväng med mamma också, om vi orkar :) vi har varit lite lata på den fronten

nu har fisken kommit så nu ska jag gå ut och jobba sig lite, kanske skriver bättre imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0