vilket fint sätt att säga hej på!

hej hej. igår spenaderades kvällen på seskarö. vi var hos tobias och linnea och hade det kul. lugn kväll för min del, inge pardy som jag sa tidigare. slutade kvällen med att hälsa på fredrik vid 11 tiden och därifrån gick jag hem till lena och dom med jennifer och bamse som var så snälla och kom hela vägen till fredrik. när vi sedan gick och la oss så kollad vi någon film som heter the unsaid tror jag, den var bra! av dom första tio minutrarna jag såg! sedan somnade jag. märkte på morgonen att claus ringt mig tio i två på natten, vet inte varför... har inte ringt och frågat vad det var för jag har inga pengar på kortet..

kom hem för ett litet tag sen efter att ha spenderat en hel timme med min pappa ungefär. kliver in i en lägenhet som kallas mitt hem men jag kan inte tro det eftersom det nu är så fint här!! vårat sovrum är gudomligt.... helt underbart, ska fota sen senare någon gång och lägga in en bild! idag ska vi till ikea, jag och mamma... ovanligt
vi ska köpa en vit sänggavel. det ska bli ännu ännu finare.

christian ringde nyss, han jobbar ännu. han kommer hem på torsdag!!!! jag längtar sjukt mycket..

inte så mycket mer från mig för tillfället, ha en bra dag!!


the pogues - love you till the end !!!!!!!!!!!!!!!!!

och för er som har ork, sök på björn gustafsson på youtube och lyssna på sången han sjunger till carina berg.... haha så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0