jaadu

ja, vad gör man? när man somnar 17.30 och vaknar lite smått efter 21... =) jag och c, vi är pigga. vi försökte tvinga oss själva att somna men det gick inte så bra så vi steg upp och gick och åt. jag lyckades trycka i mig en kopp te, två fat med flingor och lite pottismos under en väldigt kort tid. men mätt blev jag. kommer nog inte somna på ett tag..

måste bara få meddela att jag varit i världens ände idag. verkligen stället nowhere. övertorneå. och korpis såklart. det är ju verkligen ingenting där! och vi klagar på haparanda.... hooh..

igår sjöng jag singstar. har aldrig under hela min livstid sjungit så mycket som igår. jag menar det. men kul var det!

nu ska jag mysa med mina pojkar, sedan kanske göra ett till försök på att somna.... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0