all i've ever wanted was an answer

hej! idag är det tisdag och jag sitter hemma i mitt kök och lyssnar på musik. idag har jag varit på ikea i två timmar, sen for jag hem till hundarna och vi tog en lång promenad. for till far min en sväng och hälsade på och hundarna var helt tokiga, mamma vet vad jag menar när jag säger att det VERKLIGEN var turbo alltså.. när vi kom hem var mina älsklingar helt döda =)

har lekt med tanken i några dagar nu. tittat på skolor och andra utbildningar. enda som står ivägen är vårat uf företag och studenten/balen.. så jag får nog hålla ut i någon månad till =)

ihelg ska jag iallafall till våran huvudstad! men det kanske jag har sagt?.. nåväl, på torsdag vid 11 tiden är det byebye haparanda och hello stockholm! eller, först hello nikkala, seskarö, harrioja, säivis osv.. tills jag kommer till kallax och då är det hello flygplan! SEN stockholm och sen bussen till t-centralen var nära o kära möter upp mig =) och sen drar vi en sväng på stan kanske och ringer till syster o hör när hon slutar jobba, sen ska jag möta upp....AMANDA! det är typ ljusår sedan jag såg den där pricken! ska bli skitkul. new moon skall också ses på torsdagen, och amanda du SKA följa med.. det bara är så =) sedan åker vi hem till älskade systeryster och gosar med tuva, och på fredag råder utgång! ids inte säga exakt vilka för kommer inte ihåg alla men vi är iaf en hel del=) och! fredrik bestämde sig för att följa med ändå! men han kommer först på fredag och åker hem en dag tidigare än mig, han åker nämligen hem på söndag!

och på lördagen mår vi som vi förtjänar antar jag, men då händer det också spännande saker! ingenting jag behöver gå in på destomer

sedan chillar vi väl bara och njuter av huvudstaden, tittar på allt fint och så drömmer jag mig iväg en sväng eller två =) och på måndag kl: 17.40 lyfter jag upp mot norr igen.. hurvens.

när jag kommer hem på måndag kväll ska jag väl bara gå o lägga mig eftersom jag börjar 8 dagen efter och kommer antagligen vara lite som en zombie efter helgens bravader =) och natta och anna! jag tänker träffa er. =) miss u guys

idag har jag varit på skolan från 16.30-20.10 kanske haha =D har stått och lodat med miss A och svamlat. sedan kom ju min kära R vid 18 tiden och det var skönt. skönt o träffa den personen som just nu förstår mig allra mest.. men jag säger som dig min vän, jag behöver inte ens skriva något för du vet =) sedan började konsterten och jag och r svamlade ännu mer.. skrattade så vi nästan pissade på oss, inte pga showen absolut inte, helt enkelt bara för att hon får mig o skratta =) och sen behöver jag ju inte ens säga vad vi mest skrattade åt, våran humor är väl helt enkelt bäst haha =D

nä, nu fick ni en lång en igen, ska väl ta o äta litegrann och plocka undan lite disk. för hur skönt är det på en skala att vakna på morgonen vid frulle-tid, komma till köket och så är det en massa disk ivägen? inte skönt alls. men skönt är det o vakna i en varm säng med de två jag mest vaknar för, mina små fyrbenta älsklingar! dom är så mysiga på morgonen, helt varma och gosiga =)

och mami! älskade mami! jag saknar dig! och om exakt en månad är det julafton, vet du hur mycket jag längtar till din tonfisksallad och skinka? =D jäääättttemycket! nu vet du =) och en massa lök....mmmmm i love julmat

nä hejdå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0