ever since i've been with you you hold me up all the time i've falling down

jag lagar mat. sen ska jag titta de tre sista avsnitten av oth säsong fem. kanske gråta lite till det eftersom jag inte kan titta på ett tag.. sen ska jag vila lite. första dagen på ikea idag. höll på att somna ett x antal gånger, och inte nog med det, på ett möte..... bra första inställning, bra jessica! men det var ingen fara.

imorn 8-12, på onsdag 8-15 och på torsdag 8-12 för vid ett åker jag mot luleå! sen stockholm, sen new moon! och syster! och crille! och stefan! och utgång på fredag in tha big city! gissa hur mkt jag längtar på en skala? =)

nu ska jag äta min goda gryta framför oth, ha pra hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0