onsdag

hej! har kommit hem för ett litet tag sen och har hunnit föra ner tvätt och gått med hundarna en sväng. och jag flagnar =o inte helt men typ! fanken..

nu värmer jag mig lite mat och är lite lagomt skadeglad för mina praktik-kompisar =D de börjar senare mig men jag slutar tidigare, höhö..

nå, idag ska jag städa och tvätta och packa. imorn endast 3h på ikea och sen bär det av. kan inte vänta helt allvarligt! vill ha imorn nu =)

nä jag orkar inte vara seriösare än såhär så jag avrundar =D smaklig måltid och trevlig resa till mig själv



angelica jag och ölen


och förresten! har två helt nya favoriter.. musik-favoriter! kent - hjärta (från nyaste skivan, skitbra hela skivan btw) och the verve - bittersweet symphony, men det kanske jag sa igår.. men nu vet ni =D absolut värt o lyssna.

och en till grej. den allra negativaste händelsen under denna vecka... hejdå claus o sebbe! känns hemskt o tänka att man inte vet när nästa gången vi ses är.. ;o ha de bra nu o ta hand om er

 

och NU avrundar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0