söndag

sitter hemma o lyssnar på kelly clarkson - never again om och om och om igen, den är skitbra! rosanna och christian har just farit, vi har lagat mat idag. eller haha, crille lagade och jag,fredde,stefan och rosanna åt=D och nu är det rena diskberget här så måste ta tag i det snart...när jag orkar=D

är helt konstigt att skriva för jag har långa naglar igen! och jo mamma jag vet att mina egna naglar tar skada av det men nu är dom där iallafall haha =D

vaknade typ redan vid nio idag??! okej tänkte jag, jag stiger upp. drack litervis av vatten för att sedan lägga mig på golvet med rosanna, flytta till soffan, slumra till, vakna, slumra till, vakna igen för o se var rosanna är, slumra till igen, vakna av att stef ringer, stiga upp. väldigt detaljerat =) haha jag, stefan, fredde, crille o rosanna tömde 4½ liter dricka inom en väldigt kort tid..

fredagen var bra. trevligt folk ute! igår me. blandade känslor, mest aggressiva tankar haha....

nåja nu ska jag fortsätta titta på bilder på min telefon som kommer till veckan, är redan helt såld haha.. och rambo är lite sur på mig idag.. han vill inte titta mig i ögonen o går iväg hela tiden=) nå, inte lätt för honom heller, med tanke på puberteten och sånt ni vet.. man var själv en vilsen liten själ, så snart är han nog glad mot mig igen =)

hejdå! och kom ihåg; tro inte på allt ni hör =))




love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0