nå nä

tänker allt alltid kännas såhär SKIT?? kommer det aldrig, aldrig någonsin kännas bra? fan också

jag vill bara spy hela tiden. jag vill bara flytta iväg. typ nu? hade det inte varit för studenten och balen så hade jag LÄTT stuckit nu.

längtar till sommaren, till spanien, till värmen, till livet. tänk o ba dra iväg. leva livet och skita i alla problem. nån sa; det gör det inte bättre av o fly. jag säger; ok. men jag gör det ändå. jag vill iväg. nu

sitter i skolan och försöker skriva ut min jävla affisch. det går inte alls bra. jag fick ut ungefär sådär 10 papper istället för ett, och den vill inte bli som jag vill att den ska bli. den blir skit. som allt annat.

idag drar vi till stugan iallafall. ska typ basta som fan.

sov typ 4h inatt. kunde inte somna, fast tillslut så slockna jag bara. kommer inte ens ihåg det. men det brukar man ju inte.

har pratat hela natten. hela jävla natten. förstår ingenting. eller jo, jag förstår ju allt. och jag förstör allt. eller nä, inte allt. men viktiga saker, sånt förstör jag. sånt som verkligen inte får förstöras. sånt förstör jag. eller, det har jag förstört.

vet varken ut eller in, rätt eller fel, bra eller dåligt. ont gör det. det gör ont som fan. men det är väl så det är, vi konstaterade ju att det går över. även fast jag tvivlar på det, så tror jag på dig. det går över.

nä nu ska jag väl sluta deppa såhär. folk börjar ju tro =) nä men jag lovar, det blir bättre. eller jag intalar mig själv att, jessica, det blir ju bättre. för vad gör det om hundra år? ingen kommer veta nåt då. så vad gör det om hundra år..

det gör allt


tror jag skulle behöva en dos av adrian =) det går inte att va ledsen i hans sällskap. nån som ska till norge? ring.

Kommentarer
Postat av: vi säger inget, vi gör inget, vi bara är =)

Det går över, tids nog =)

2010-02-05 @ 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0