18 karat gold, wouldn't fill the hole

tjeena! idag är jag JÄTTEglad!! fick 25 av 28 på historieprovet, JAG SA JU ATT JAG SKA HA MVG!!!!! jag jublade i klassrummet när kalle berättade det. och så tackade jag honom för att han precis gjorde min vecka. eller egentligen var det ju jag men han också. ändå.

och det är inte allt! kläderna jag beställde (student) har kommit!! nu närmar det sig på riktigt!!! scary. men fan så king







!!!happy

idag ska jag duscha, eller jag ska göra det om typ fem min.. sen ska jag gå till trafikskolan och sen ska jag promenera till ica efter ett tag o handla lite. sen vet jag inte. träna om jag finner tid till det..

lyssnar på tre låtar om och om igen, får ont i magen av allihopa! jag brukar få ont i magen om nån låt är sådär mega bra alltså.
johnossi - man must dance
johnossi - 18 karat gold
shwayze - buzzin


nä nu duschen, bye!


<3


<3


juho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0