a monkey needs to dance so do you

tjeena. sitter i min soffa och lyssnar på _bra_ musik. eller rättare sagt, bäst. en endaste låt som går om och om igen. har en väldigt bra musik period alltså, har en massa bra musik!! älskar sånt. låten heter iallafall johnossi - man must dance. första gången jag hörde den så garvade jag bara, men nu är jag _på riktigt_ helt fast. kan inte stänga av!!! skiter till och med att kolla på ballar av stål som annars är så bra

igår var det skoj. vi for till kalix och bowla, fan så king det var där alltså! ruskigt kingigt. musik och bärs. och bowling. fina människor gjorde det ännu bättre! ank, john, markus och crille. vi ska tillbaka nästa helg, men ett större gäng =) kiing

sen for vi till sport. var det jävligt mycket folk där igår eller är det bara jag som svamlar? tyckte det var helt proppat! och JO, jag blev tvåa i bowlingen ;) först ledde jag men sen kom john med sina strikes.. men vadå det bortser vi ifrån =D

aja var väl inte så mkt mer.. idag är jag så sliten så jag ska inte ens skrämma er med en bild. ska föra över lite bilder från sthlm nån dag, är inte så spec många men de är väl alltid nåt! imorn skola och annat sånt..

aha nu babblar jag bara byebye

Kommentarer
Postat av: ank

2010-03-17 @ 14:48:07
Postat av: ank

2010-03-17 @ 14:48:43
Postat av: ank

Jag hade lite tekniska problem tidigare, men nu tror jag att det fungerar. Haha. Jessica, min lilla tekniska hjälpreda var ju inte här och hjälpte mig. :D

Nej, men det jag tänkte säga var att du inte svamlar det var mycket folk på sport. Men tänkte bara påpeka att gänget bara har ökat med två personer. Men vi jobbar på det. :D OK, ses imorgon ska sluta svamla nu.

2010-03-17 @ 14:54:36
URL: http://anmyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0