attans bananer

tjaba. här sitter jag i mitt kök och dricker kaffe. faktiskt det godaste på länge. det trodde ni inte va! hade det varit 3mån sen så hade jag hatat kaffe. men se så vinden kan vända!

sitter och väntar på elin. vi ska gå till coop och köpa karra. sen dra hem till henne o snacka skit. speciellt om pojkar. attans pojkar!!!!!

lägenheten är uppsagd. kom som ett slag i fejan men sen andades jag ut. fan va skönt ändå. hemskt att tänka att om tre mån så har jag inget hem i haparanda längre. men ändå så skönt. så underbart hemskt alltså. skönt

mamma står och beklagar sig på hur mycket kläder vi har. helt chockad är hon. "huuuur kan man samla på sig såhär mycket kläder? jag förstår inte... förstår du jessica?" öö nä.. ändå har jag aldrig nåt att ha på mig?? men nu är mami hemma så jag lär väl gräva i hennes garderob istället... kanske dags och köpa nytt nu haha

jaja snart kommer elin, ska börja klä på mig. fan va killar ska va dryga?? från det ena till det tredje. jag hatar dryga killar, speciellt om dom är snygga!!!!!!!!!!!!!! nu vet ni det.


jag och elin, innan jag kramade toastolen. men sen körde jag ändå!

nu ringer elin hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0