fredag

tja. har ont i huvudet. har målat naglarna. har promenerat hela dagen. kanske till kina om man räknar kilometer. har rökt med jenny. har gråtit. har skrattat. har blivit blöt om fötterna. har tvättat min dunjacka två gånger. första gången utan tennisboll/ar. förstörd tyckte marianne. inte förstörd tyckte jag. bara lite dunklumpar man får leva med.

städat har jag också. inte så seriöst men ändå. det är väl också att städa. borde byta lampor. hallen och toan är svart. har inga glödlampor. måste köpa imorn.

har sovit 3h under eftermiddagen. ätit mexicanasoppa med ostmacka. druckit god te. käkat en kall korv i riekkola. försovit mig. haft kalla händer. har skitigt hår.

såhär känner jag mig just nu

tolka det hur ni vill

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0