halåhalå

tjabatjena! idag sitter jag här i mitt kök och pluggar till historiaprovet som jag egentligen skulle göra i fredags men vart ju sjuk ons-tors-fre så jag gör det imorgon istället. de är väl bra eller

satt här i mitt kök när jag började plugga vid 14.00 tiden (shit va länge jag har suttit här) och christianb stod och fluma vid kranen. "åhhhh kan du berätta för mig nu vad stormningen av bastiljen är, kortfattat" frågade jag c, "oki det var såhär att; i israel så kom de en gång en storm med basciller så alla blev typ sjuka, förutom dom med vindskydd på huset för då åkte bascillerna bara förbi. men resten dog" ".....oki..?" hej fantasi. vart får han allt ifrån liksom

nä nu ska jag väl fortsätta plugga. trodde jag var klar med franska revolutionen men icket, såg att det fanns ETT TILL PAPPER med lite grejer på.. så here i go again

och jo, årets musik upptäckt; jem - flying high. så bra. så bäst. kan inte sluta.

nä hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0