måndag

tjena tjena! fan vad jag hatar rolandz reklamen på spotify. jag vill bara skrika och gråta typ. den är så hemskt. "jajamän!"

helgen var bra! fredag tog jag det lugnt och lördag for jag ut. träffade folk och umgicks med fina människor.

min mamma kom hem igår!! äntligen säger jag bara! nu slipper jag vara ensam. och nu slipper jag laga mat. yeeeii! idag ska vi äta typ världens näst godaste mat; plättar och keso, och plättar och köttfärs. det är skitgott!!!

jag har så fiina och roliga planer framför mig alltså. idag ringer mami och säger upp läggan från 1 april. syster kommer under studenten. efter det så åker vi till enköping. har mest troligen körkortet då så då kör jag ena bilen och mami eller nån den andra. i maj börjar vi packa alla småsaker. den 11 juni är studenten och den 13 packar vi resten. åker kanske kring 14-15. jag ska verkligen flytta!!! underbart! men jag kommer nog gråta. jag tror jag kommer gråta ganska mycket kring studenten. lämna klasskompisarna och eva. säga hejdå till alla mina fina vänner. skolan slutar, kommer kännas tomt som fan. men ack så skönt

MEN!! (det finns alltid ett men!) jag har så jävla bra planer så jag vill gråta för det också! kostar en hel del och kommer måsta ta en massa studielån men vafan. man lever bara en gång. ca 300 soldagar om året. USAs riviera. sbcc. kommer kunna snacka engelska lika bra som svenska (mitt mål iaf). understiger SÄLLAN 20+ (vad annars, skulle jag flytta till ett land med 20- eller???? aldrig). mina planer. mina älskade planer. och min älskade framtid.

santa barbara. campus. stränder. nya kompisar. nya kontakter. ny livsstil. ny syn på livet. usa. jag. usa och jag. och en massa jävla studielån. men en sån jävla fin framtid. nu kan jag bara hoppas, hoppas och hoppas! + göra tusentals ansökningar angående ALLT. visum måste jag ju också ha isåfall. åhhhh jag villlll nuuuuuuu!

nu ska jag googla santa barbara (det är typ det enda jag gjort de 5 senaste dagarna). hejdå.










åh älskade framtid

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Usch vad trist att du sticker, vill inte ens läsa om när du drömmer dig bort.

2010-03-31 @ 09:16:50
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0