mhm

jag är lugn nu. funderar ännu men nu funderar jag på hur kul jag ska ha på studenten. och på att jag kommer flytta härifrån. jag kommer bli något.

mina hundar är finast i världen, utan dom hade jag ALDRIG klarat mig ensam. och grattis rosanna till teorin, love u det vet du, oavsett vad

mitt ensamma liv har många intressanta saker att bjuda på!
jobbigt läge 1:

det kliar på ryggen och man når inte. får ta till något redskap, i detta fall en nagelfil som endast hjälpte för tillfället. rekommenderas ej!

såhär glad blev jag över det:


nu ska jag ringa min klasspolare a och prata lite om mässan. vi har sååå mycket att planera under en såååå kort tid. får se hur detta slutar. säkert kaos som allt annat alltid ska sluta. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0