nästan sista dagen

men än är den inte slut! inte för att nåt speciellt är planerat, men bara det att ligga och slöa och glo satc med min alldeles finaste syster är ju guld. skönt sen när jag bor i enköping att jag varje dag kan ta mig hit om jag vill. och det vill jag. och det ska jag.

mycket framtidssnack har snackats under denna tripp. jag har kommit fram till en del (en hel del!!) saker, vissa tänker jag dela med mig av och vissa inte, men here it comes;
-jag ska åka till london och jobba
-jag ska kanske inte börja plugga direkt, jag ska se världen
-jag ska ha en pojkvän som är från antingen england eller australien, jag äälskar deras dialekt
-snygg ska han också va
-jag ska skaffa massvis med vänner runt om i världen
-jag ska leva lyckligt
-min pojkvän ska bära hatt lite då och då
-han ska ha snygga skor
de låter väl bra? jag är helt såld på det här med att skaffa mig en engelsk karl! jag ska jag ska jag ska! fast sen sa jag till syster att "eller okej.. det kanske inte behövs ända från england, en snygg svensk går ju också bra.." hon skrattade åt mig och tyckte det var ok att sänka kraven lite ibland. det tycker jag med.
men ändå kanske jag helst vill ha en engelsk kille! eller jag får se. jag ska inte leta! lite kanske.. nä, kärleken kommer när den kommer. för jag sysslar ju ändå inte med sån skit =)
imorn åker jag hemåt. 13:25 går planet från arlanda. jag vill inteeee.....
men jag saknar mina hundar. och min rosanna. och min lägenhet lite. men bara lite.
och ha så kul nu alla ni som åker till puerto rico! jag tänkte säga sola för mig med, men det tänker jag inte säga nåmer för alla vet ju att det är högst omöjligt. jag blir ju inte brunare av det. så jag skiter i det och går och äter strong mat (som sis kallade det) (hon sa även att det inte var att leka med). kanske spottar ut lite eld ur käften o sånt, ni vet. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0