party with my pain

tjaba. här sitter jag i mitt kök och pluggar till provet i affärsjuridik som äger rum: imorn. bra såhär dan innan men vafan. nog ska det väl gå in. fast arg är jag också. jag HATAR när boken kallar någon "han" när den ska förklara nåt för mig. vet inte varför men har alltid hatat det. har även alltid trotsat detta och skrivit "hon" i mina anteckningar. bara för att.

ont i halsen har jag också. som fan. som att någon gnuggar med sandpapper i halsen hela tiden. konstant. jobbigt. och så börjar jag få sån där jobbig hosta också. det river ju ännu mer i halsen.

och min ost är hård och snart slut. och jag dricker juice från tetran hela tiden för sånt får man göra när man bor ensam. och så ska jag ha mens snart så det är därför jag är på inte bra humör.

idag plingade det iallafall på min dörr. sådär typ tusen gånger på en sekund. "vafaaanananananan" tänkte jag typ. kollade i kikhålet men nån höll för. öppna dörren, och där stod hon! min solstråle. rosanna. helt glatt sa hon bara "heeeeej" och då blev jag genast på bättre humör. kramade om henne och gick in i köket o snacka skit i typ 1h. kollade på resorna o sånt. de här blir braaa alltså.

men sen for hon och mens humöret tog över igen. även fast den ska komma först imorn typ men den brukar som förvarna mig såhär några dagar innan genom att göra mig pissed off. för jag är verkligen pissed off just nu. men det går nog över imorn.

ska försöka fortsätta plugga nu. det störande är att när jag märker att boken skriver "han" (vilket den gjort nu på flera ställen) så ger jag nästan upp. och nu bara för att jag ska ha mens o är extra känslig så vill jag nästan gråta åt det här. ju mer jag tänker på det desto mer arg blir jag. jävla bokhelvete dra dit pepparn växerrrrererererererer

för arg. hejdå.


förbannade bok. happy me. woooh.

ps. jag har börjat inbilla mig att det är nån som kollar på mig genom min webcam. kan inte täcka den med något heller eftersom min skärm på den här minidatorn är så liten så då ser jag inte ens skärmen. jag ska nog tejpa för den nu. med min röda eltejp. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0