snyftsnyft såklart

och där kom ensamheten igen! här sitter vi, ensamheten och jag, i mitt kök och lyssnar på rambo och rocky som gör konstiga ljud från tvrummet. lyssnar på musik gör vi också! jag och ensamheten. på jem - flying high lyssnar vi. ensamheten är lite starkare än mig när vi lyssnar på sån här lugn musik. men det ska nog gå bra.

funderar på att bada badkar. med ensamheten. vi ryms bra i ett badkar! ensamheten tar inte så mycket plats. fast psykiskt så tar den en väldigt stor plats. men inte fysiskt. och de är väl bra

jag tänkte dra ett sånt där fet-deppigt inlägg. men jag tror inte jag orkar. ville väl bara meddela omvärlden att allt är ok. speciellt mamma. allt är ok. fast det ibland inte låter som det =)

nu tog jag över ensamheten med annan musik. fast den är också lite sorglig. så vi ligger väl lika nu. det konstiga är att jag inte ens vill lyssna på icke-ensam musik när jag är ensam. jag gör som alltid det värsta av saken och lyssnar på depp. men det är väl så jag hanterar det antar jag! och det är väl bra. på sitt sätt.

fast på torsdag åker jag till hufvudstaden. det är typ jäkligt skönt. ska kolla 3D filmer med stefan och låtsas att jag bor i stockholm. och tro att jag är nåt såklart.

nu fick ni ett sånt där read between the lines inlägg. men det är väl också bra. (read between the lines igen)

nä hejdå (och det är inte read between the lines)


såhär kan jag se ut när jag känner mig ensam.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars min lilla ælskling.Bilden på dig som katt fik mig att skratta. Du ær så fin gumman min. Kør ut den dær objuden gæst vid namnet ensammhet. Skratta åt den. Saknar å ælskar dig. Puss tusen gånger.

Mamma.

2010-03-02 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0