söndag

tjabatjena. här sitter jag i min systers tvrum och är. har pressat i mig nötter och en massa kolsyra hela dagen. vaknade vid sådär 14.00 och ba "va är de redan eftermiddag", bytte plats till soffan och glodde satc med sis. som deg har vi nog sett ut idag tror jag. eller som säckar kanske. vi har bara varit.

igår var lyckat! tog tbanan in till stan först med sis o mia och drack en massa öl på en massa pubar. gamla stan hade svensk öl, de var ju gott. faktiskt. skitgott. och några öl+en cider senare for jag till linneas o deras hotell, och efter 10l hårspray+en massa smink tog vi tbanan till medborgarplatsen. satte oss på nån söt liten bar och drack norrlandsguld. nån måtta får de väl ändå va, tänkte jag. flaskan var dessutom _väldigt_ söt.

sedan kom stef, offer och sandra. vi drog till nån krog som såg ut att vara nere i tbanan? "vafan nej det här är ju inte rätt, inte ska vi ju åka tbana!! eller va? ska vi åka tbana?" ungefär så gick jag och linnea runt där bakom 08orna och trodde dom skulle ta oss till tbanan. tills vi såg ingången o ba "ahaaaa smart!". fanns även små "rök-kabiner" runt om i lokalerna på de där stället, coolt. snygg inredning var de ju också. sen kom andreas o sen dansade vi.

och drack öl.

påväg hem (när jag väl kom fram till telefonplan) träffa jag nån snubbe från åre. eller jag träffade honom redan innan men ändå. han ville att jag skulle ringa min syster och säga att jag ska fa och dricka gin&tonic och whisky med en snubbe från åre. jag ba nä. så gick jag hela vägen hit. vet ju inte ens va han heter. tror jag. han hade iaf en stor prick på näsan. som en stor vårta. hejdå tänkte jag..

annars har helgen varit helt perffa. borttappade telefoner och hotellnycklar, men de hör väl till.

ska åka till london och skaffa mig en karl. alltså jag ska verkligen göra det. ska nog faktiskt söka jobb i london efter studenten. jag vill till london alltså, sooooo much

nu ska jag googla london och engelsmän, ska höra deras dialekt i huvudet och aldrig sluta lyssna. som en vaggvisa. min engelsman ska få prata så mycket han bara orkar när jag ska sova. dialekten alltså. todiefor.

idag ska vi och se en 3D film. om det finns platser till alice i underlandet så ser vi ju givetvis den. annars ser vi avatar. eller nån annan. fan att jag inte är här den 12 mars när remember me har premiär. åh. skit

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0