there's an endless battle to be won

tjaba. idag har jag varit med linda. vi har flumat. och promenerat. och pratat engelska med turister som frågade var haparanda stadshotell låg. "and then it comes a korsning" sa jag åt dom. "turn left there." dom ba "?? oki"
så skrattade vi och gick. och hoppades på att dom skulle hitta rätt. fan va kallt de är ute!!! sjukt

min mamma skrev sms idag. hon var helt enkelt förbannad på sin bank. för att dom kommer med såna moderna och tekniska internet dosor förstår ni. ett sms löd:
"jag ska bli självmördare. ska hänga bomber o granater runt halsen och gå in på banken och avlösa spärren. så att alla kortläsare sprängs i luften."

jag skrattade. som fan. innan det ringde hon mig och förklarade hur förbannad hon var för att den spärrats. snackade nåt om knappar och signera och godkänn men inget blev rätt. hon skulle gå ut och hiva dosan åt helvete sa hon. "DATAN VISADE FINGRET ÅT MIG!!!!!!" sa hon också. "jävla pucko fuck you" satt vi sen och garvade till i säkert 2min. min mamma är knäpp =)

aha har inte så mycket mer att dela med mig av. ler ännu som fan när jag tänker på att jag fixade mvg på historieprovet. fan va king jag är alltså.

ska man kanske gå och sova nu? vågade lägga mig i sovrummet igår! alla lampor i läggan var till och med släckta! framsteg framsteg. hade dock datorn på full volym bredvid mig hehe men de gick bra! vaknade o var hungrig. drömde en massa kingiga drömmar. angelica och linda vet vad jag pratar om =D om de ändå vore sant

aja godnatt


jaha

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis till ditt MVG! :)

2010-03-17 @ 08:38:51
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis gumman med MVG. MVGMVGMVG får du av mig. Du ær dåtter till sin mamma:). Lika intelligent:) Puss

2010-03-17 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0