umgås lite med ensamheten

tjaba. här sitter jag i mitt kök. och äter ägg och macka och dricker te. kom hem vid 20.00 ungefär, har haft kul i boden! vi tog med madrasser o grejs o sen visade det sig att det fanns sängar där? vi ba ???

boendet var faktiskt också helt bra, 6 sängar i ett rum. jag, angelica, britta, betty, maria och kakan delade på ett. det fanns skitläskiga skåp där inne, bredvid varje säng! ni vet såna där av metall, silver och gamla. och lite rost och lite annat brunt. vill dock inte veta vad detta var. toaletterna påminde om nån skräckfilm. läskiga dom med. men annars bra!!

vi kom iallafall dit på onsdag mitt på dagen nångång o satte igång med montrarna direkt. mycket montrar, myyycket folk. roligt att se vad alla hade för något, coolaste tjejen (som också vann en MASSA priser) stylade om brandsläckare så dom blev fina o inte var sådär röda o fula. hon var skitcool! inte för att jag pratade med henne men när hon hämtade priser på scen o sånt så var hon ba så jävla cool. helt underbart att det finns såna människor

mot kvällen for vi till western farm på gala middag(ett eller två ord??). käkade pottis och fläskfile och det var skit gott! en massa massa folk. underhållning från 19.00-23.00 ungefär, helt lyckat!

MEN! det bästa av ALLT! min (underbara bästa) lärare vann pris!!! av ALLA lärare som var där (från hela norrbotten) så vann EVA priset!!!! bästa lärare var det typ, och det är hon fan! vi skrek och grät lite. motiveringen stämde helt perfekt alltså. fan så stolta vi var.

sen for vi till boendet och sov. och sen dagen efter var det frulle och sen 09.00 öppnade mässan så vi for dit typ 09.00? haha! nä men eva, bea och jonna virrade runt och letade oss. tillslut fann dom!

allt gick bra, fick kinamat till lunch och vi var nöjda. käka en massa godis och annat sånt som hör till mässor =) det är tur att jag har så fina klasskamrater, utan dom skulle det inte vara nåt! förstår inte hur jag i sommar ska gå ifrån alla. alla i klassen och eva!! kommer böla som ett barn. i flera dagar tror jag. vill inte att alla ska splittras. otroligt hurdana kontakter man skapar med alla under tre år. som en andra familj ungefär.

nåja, bra jobbat alla! det här gjorde vi ju grymt bra.

aja, nu till annat!
mamma kommer hem på söndag! skönt. slippa den här sura jävla ensamheten. kändes så konstigt när jag kom hem och var ensam igen eftersom jag varit omringad av människor konstant sen igår morse. jag ba "hallå?.. halllåå?.." men så kom mina älsklings hundar och blev glada =) då vart allt bra igen.

men nu sover dom och jag är ensam igen. skit. ska gå och lägga mig på ett tag så jag får lite mer sömn inatt, sen imorn 09.30 ska jag mot riekkola och grilla med klassen och vilka det nu var. king

nä nu har jag inte så mycket mer på hjärtat. ville väl bara meddela omvärlden att allt är bra, att mässan gick bra och att jag mår bra. saknar väldigt mycket bara, skit jobbigt att sakna. men snart har jag alla här. och snart är jag där. <3

hejdå!


glad och trött! har ännu inte bytt om. eller jo snart.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Oh mitt namn i din blogg! :D Skittråkigt att du ska flytta. Inte alls någon bra idé, men kanske jag flyttar närmare dig ;)

2010-03-26 @ 11:08:45
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0