vad är det egentligen med hälsokällan i berghagen?

tjabatjena. sitter i soffan och tittar på vänner. med mina hundar. och äter sakta men säkert upp rosannas daimkaka. fast jag inte ens tycker om det?

samma med nötter. eller, inte samma. men ändå. har hatat alla nötter (nästan) tidigare, men nu i hufvudstaden med min finaste syster så käka jag nötter? både jordnötter och chilinötter! konstigt. förut kunde jag äta två stycken och mådde sen illa typ. men nu är det ändring på det!

igår var de väl kul. hängde på stan typ hela natten och har nog inte skrattat sådär mycket på läänge! folk föll och drog ner saker, och folk skämtade. som fan! haha. vi skulle dra till puerto rico o hälsa på alla där. jag tror till och med att en pellejöns sa till en gammal dam som kom med spark (tidigt på morgonen) ba hallå får vi låna din spark till puerto rico? hon titta konstigt och sparka vidare, spark spark.

nä nog finns det roligt folk. för kul hade jag, skitkul! men jag saknar syster. så jävla mycket. jag vill åka tillbaka. nu vill jag åka tillbaka.

nu ska jag mysa vidare med mina älsklingar och sen kanske steka mera ägg. har redan ätit ägg. men idag behövs det. kaffe!!!!!!!!!!! ska koka kaffe. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0