waiting on the world to change

tjo. här sitter jag i mitt kök (börjar bli rätt vanligt att jag börjar med det där?) och är. bara är. typ.
ensam är jag! har vant mig lite nu. eller jag är van nu. men kommer nog aldrig vänja mig att sova ensam, spec inte i sängen hehe
om jag ens nånsin tar mig till sängen! bor ju typ på min soffa nu

idag har jag tvättat två mattor. de kan väl va bra ibland. imorn ska jag tvätta lite kläder så jag slipper framtida tvättberg. måste ha mer sköljmedel. älskar när kläderna luktar gott när dom kommer ut från maskinen, men sen när dom är torra så luktar dom inget? vilka tvättproblem

aja jag har städat idag (börjar också bli tungt vanligt). har fått en massa post. reklam. men kan ändå inte lägga upp "ingen reklam" på dörren, endast "ingen finsk reklam, tack!". känns som om jag går miste om nåt då. tänk så kommer det värsta erbjudandet en dag och så har jag "ingen reklam" på dörren. ändå läser jag aldrig reklam och tycker all reklam är ivägen bara och har ingenstans att sätta den. ser ut ungefär såhär "?" när den ligger och stökar i hallen. och så skiter jag i det och vips så har jag ett reklamberg också. sådär från det ena till det tredje.

det blinkade till i mitt vardagsrum? sådär bara. i taket. spöken kanske kommer. nu skäller min hund. eller morr-skäller. spöken spöken.. min syster tyckte jag skulle be dom gå hem. gå hem!! ska jag säga. och se ut lite såhär:

(klon) gå hem!!

så blir alla rädda och går hem.

kommer ihåg när jag skulle lägga upp "ingen finsk reklam, tack!" på dörren. skrev på ungefär 3st A4 papper för att få in den där rätta stilen. det gick typ absolut inte. tillslut tyckte mamma att jag skulle lägga upp alla A4 papperena istället. "ing" "ingen fi" ingen finsk rek" osv. i olika färger ännu. nu tror jag det är med en blå färg.

jaha där fick ni lite blanade tankar. idag har jag iaf stekt hamburgare med r. en massa lök hade vi. och tomat och annat sånt som hör till. sen åt jag hennes chili chips. sen gick vi ut och jag gick hem till mina nytvättade mattor.

nu sitter jag och lyssnar på john mayer. han är fin. han sjunger fint. jag tänker på syster. jag saknar syster! min älskade fina. snart är jag närmare.

kylen lät! konstigt. det kanske är ett spöke där i och äter upp all min mat. vaknar imorn och har inge frulle. världen går under.

nä kanske är det lika att sluta här. eller nä, drömde om den där gubben igen hos syster. men den här gången var det crille som var rädd för honom. men gubben försökte ändå dra mig i benen. läskig känsla det där. jaha nu kommer jag inte kunna sova bara för att jag drog upp det där!! gubbjävel försvinn *klon*

nähä hejdå

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars min ensamma gumman. Jag kommer hem snart så hittar vi på nått roligt. Jag har åkt skidor i dag.Ramlat ett par gånger, men annars gik bra. Ælskar dig.

Puss.

2010-03-13 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0