what a night

hahahaha... ´hahahahahaha. kan bara skratta hahaha =D

bowlade igår. gick åt pipsvängen för min del, för stort intag av alkohol. ändå slutade jag inte hahaha... spelade i 2h (lite mindre eftersom fint folk alltid kommer sent) och sen hahahaha... hahaha.

for till sportbaren och röjde. gick inte in på damernas en enda gång, vi använde herrarnas. mindre kö. alla killar som stod och pissade såg ut såhär "?" när vi tralla in där. "hej hej! här kommer vi och ska pissa, det är så jääävla lång kö på damernas!!" oki tyckte dom. skrattade lite och lät det va typ.

kom hem med linnea. vi skulle käka ägg. och kiwi? kommer ihåg att jag käkade typ 5-6st. sen ägg. 9 ägg åt vi. eller jag åt två och linnea åt 7. både stekta och råa. vaknade på morgonen och ville inte gå in i köket, men var illa tvungen. det vart torkat ägg överallt. och då menar jag överallt. köksbordet, bänken, plattorna o sånt.

lagade världens starkaste mat nyss. jag spottar eld och kommer skita lava tror jag. jag tog det verkligen inte lugnt med chilin kan man lugnt säga. cayenne peppar, svart peppar och vitpeppar. och chili. och salsa. och vitlök och massa lök. och wok grönsaker. och äggnudlar. mm.. mmm va gott. åt liknande hos syster (♥) men jag får det självklart inte lika gott. jag saknar henne. hela tiden saknar jag min syster. jag saknar henne så det gör ont. och jag älskar henne. högt över allt annat älskar jag henne, hon är världens finaste människa!! och min syster. universums bästa syster, ever. nånsin. bäst genom alla tider.

vänta ska gå och spotta lite eld.

annars då.. allt är bra. som vanligt. är fortfarande sjuk men har varken tid eller pengar (vadå pengar?) till att sjukanmäla mig från skolan. hela veckan är det fullt upp och på onsdag drar vi till boden med företagen. ska sova med angelica på en luftmadrass. på nåt konstigt ställe. med en massa okända människor snarkandes i samma rum. hoppas jag drömmer konstiga drömmar och börjar göra konstiga ljud så dom ba "??" och går till nåt annat ställe. fast kanske nä ändå jag vet inte.

jag tror det var allt. börjar fundera om jag ska åka till sthlm över påsklovet. dvs nästa vecka. skulle va king.

nähä det var nog det, jag orkar inte lägga in bilder från telefonen nu så det får vänta. har en massa blå bilder från bowlingen och allt vitt lyser upp. fascinerande eller vadå

hahaha la igång min webbkamera, glömde bort det och började äta. tittade upp o ba oj va äre där för tomte som sitter och mänkkar? nä men oj det är ju jag. jag såg jätteglupsk ut. fast iofs så är jag ju det. jätteglupsk.

käkade rå lök med linnea idag. som ingenting. rå lök åt vi samtidigt som vi mumlade med munnen full i mat till varandra: asså lök är fan det bästa som finns när man är bakis.

och det stämmer ju.

nu ska jag gå och sätta min eldmat i en eldsäker burk så jag kan käka lite eld imorn me. och säkert hela veckan för jag gjorde mat till ett helt fotbollslag. det kommer flyga eld ur käften på mig hela veckan. så kom inte nära mig om ni vill ha kvar erat hår t.ex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0