when food is gone you are my daily meal

har suttit och stirrat nu hur länge som helst. vet inte vad jag vill skriva. eller vad jag kan skriva.

shit vad musik kan påverka alltså. vill bara lägga mig ner och ba.. vara besvärlig typ. eller okej jag kan bara ligga ner. det går nog också bra.

stressig dag idag. måste packa kläder och allt jag ska ha med mig till boden. det kommer nog sluta i kaos som tidigare nämnt. men fan vad bra musik jag har.

mamma är hos syster nu. kommer hem på söndag kväll. jag önskar jag var där med dom. jag saknar!! jag saknar hela tiden. det gör så jävla ont att vara ifrån min syster. mamma också såklart men henne ser jag ju mer ofta. jag kan gråta bara jag tänker på hur mycket jag saknar min syster. min styrka. min luft. förstår inte hur mycket man kan älska någon alltså. hon har alltid funnits där för mig och aldrig svikit. utan henne hade jag inte varit jag, jag lovar. älskar dig hjärtat och gör allt för dig

konstigt hur allt kan vända bara. eller inte konstigt, elakt. världen är elak. hela tiden.

nä nu ska jag lägga mig på golvet. av någon konstig anledning funkar mina tankar bäst då, på golvet med musik.

Kommentarer
Postat av: Syster

Va fint du skrev. Jag blir alldeles knäsvag. Jag älskar dig oerhört mycket min fina! Saknar och längtar tills du är här nära. Snart så. Ser så fram emot din student! Vi ska ha sjukt kul! Sen ska vi ha sjukt kul här i söder. Resten av livet! :)



Love you!



/E

2010-03-23 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0