where do we go when we go from here?

idag har jag varit med linnea. och snytit mig. det tar aldrig slut.

vi var en sväng på isen med mina hundar. har hört om resan och sånt o det verkar ha varit skit kul! man blir som mega sugen på att dra själv. men mallis i sommar, då jävlar =D

det börjar lukta feber i näsan. hoppas jag inte får feber.

ser fram emot imorgon! bowling i kalix med anki, john, crille, markus, anton, betty och mest troligen timo. från 21.00-23.00. fan va fint

vet ni vad jag gjorde i natt??? eller morse kanske.. 05.30 vaknar jag av att jag har så jävla ont i halsen o knappt kan andas. aha hämtar lite vatten tänkte jag, självklart en full vattenkanna från kylen. kommer tillbaka till sovrummet och är som helt snurrig och fattar typ ingenting. nyvaken och sjuk alltså. jag hällde vatten över mitt täcke. bara sådär. började känna på täcket och först då slog det mig ba "vafan gör jag????!" tog fram telefonen och började fota???? sen tänkte jag ba "oki.... va gör jag nu..". jag tog en handduk och ba tröck den på täcket. slängde den sen på golvet och gick o la mig under mitt blöta täcke. vaknade på morgonen med armen i vatten o ba "??" tills jag kom på vad jag blivit utsatt för. eller, vad jag själv vållat... eller nåt. skakade på huvudet och gick därifrån.

pratade med papi idag. allt var bra. vad mer kan man säga.

säg förresten till om min blogg är för tjorvig. alltså utseendet. för jag tänker som sagt låta det vara såhär tills någon vill hjälpa mig. eller så slutar jag bry mig bara. får se hur jag gör.

idag ska jag bara ligga hemma och vara sjuk och tycka synd om mig själv. typ. fast inte det där sista kanske. eller jo kanske lite. jag får se. glo på kanal 1,2,4 och 6. fast jag vet ju att jag säkert inte ens kommer slå igång tvn idag. ska kolla lite greys på datorn och lyssna på min kingiga musik. kingit ja vet

ni kanske får ett sånt där fundersamt inlägg senare. jag vet inte. får se. eller så slutar jag bry mig. får se.


yees


förra lördagen i kalix. jag vill att det ska bli imorgon typ.. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0