wrong wrong wrong

här sitter jag i mitt kök och käkar avokado. och gråter nästan. det är nämligen så att jag kommer missa tschool showen ikväll. JAG KOMMER MISSA VÄRLDENS (NÄSTAN) BÄSTA LÅT. jag kommer missa muse. jag kommer gråta floder. vet ni hur hårt det känns? asså. fan. tänkte åka imorn bara för att hinna få se när elin kakan och chrisse (tror jag) sjunger uprising, men det kostade nästa dubbelt att åka imorn. så jag hade nästan inget val med tanke på min ekonomi. fan. jag vill så gärna jätteverkligen se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men rosanna (min räddare i nöden) lovade att spela in det till mig. skiter i hur kvallan är, bara jag får höra lite. funderar på att ringa linnea också exakt klockan sju och höra låten genom telefon. och kanske gråta lite.

jag ska åka idag. varför känns det alltid som att jag sviker någon när jag lämnar den här stan? det gör jag ju inte. ska bli så jävla skönt att flytta. kommer jag glömma nåt hemma?

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0