day 21-another moment

hallå. another moment.. hmm:) jag hoppade över day 20 för den va tråkig.

den gången vi var på eftari i somras med harri, pelle o seppo. vi sov i min lilla etta, jag nathalie sebbe harri o pererik. vaknade på morgonen o det var ruis överallt i läggan, +bakis ni vet såna brustabletter, såna halvdruckna glas. varmt som fan var det! men king var det att vakna bredvid värsta hunken hur som helst:) seppo hade stuckit under natten (haha) så vi fyra gick över gatan till hörnan o handla cigg. jag och nathalie hade pyjamasbyxor på oss och såg helt förjävliga ut! satt där o rökte cigg och sen gick h och p till jonathan.


hela sommaren var tungt king. inte gjorde jag mycket allmänt men nathalie du förstår vad jag pratar om. :) åh gud vad jag alltid ska komma ihåg sommaren! 


annars då. borde dra till coop eller ica o köpa sån pastasås så jag kan kocka. borde sätta på kaffet. borde gå ut på isen med hundarna så dom verkligen får springa av sig. borde dra bort det här sofföverdraget så jag får det bytt nångång. listan kan göras lång:) hårska ska diska och jag ska umgås med min ergorapido. haha. gissa om jag dammsuger ofta nu? :D den är så rolig! och damm kommer ju fan fort tillbaka! 


börjar med att slå på kaffet och kolla igenom min garderob. ta hand om er:)

Kommentarer
Postat av: nadi

hahaha det var så great, så fult. vilket moment salltså. haha skratta bara åt det nyss!!

2011-01-04 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0