day 22-something that upsets you

till exempel den filmen vi kollade slutet av på tv igår, kommer tyvärr inte ihåg något namn men det handlade om en polis som våldtog kvinnor och dessa kvinnor anmälde honom men ingen trodde på dom. sånt gör mig så sjukt arg! blir förbannad på filmen och hela världen typ. sån där konstig ilska.

eller, till exempel som nu, vi har glömt ciggen i bilen och det är skit kallt och vem orkar gå o hämta dom liksom.. höhö vänta bara om 15min så går säkert båda mer än gärna
när jag vet att jag har rätt och någon annan ljuger
falskhet
när någon retas ifall jag förlorar i något.. tro mig, inte kul. jag och angelica spelade cirkus med john och crille för länge sen, john hann just och just ducka undan från ett fett hänglås som annars skulle träffat honom rakt i pannan och jag gick o böla i sängen. och jag stannade där. länge. och bara tjurade.
ja.. massor med annat men kanske räcker det där!
annars då? kom just hem. har varit på stan med harri, andreas o johan o bara åkt och snackat. hundarna var också med, rambo diggar cruis:) ska väl äta en macka eller två o sen slagga. ta hand om er!
ni får helt enkelt leva med att det inte är några mellanrum, inte vad jag ser iaf?? räkna med den också, det är störande som fan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0