day 23-something that makes you feel better

satt o funderade i några minuter innan jag började skriva. det är så mycket som får mig att må bra, så fina saker. kanske inte helt oförväntat att jag skriver harri hit:) allt som har med honom att göra får mig att må bra. jag blir så glad nära honom, jag känner mig så trygg. det är verkligen allt jag andas för. hans närhet, hela honom!
det finns så mycket! när han håller om mig, när han rör mig, när han pratar med mig, när han ler mot mig, när han skrattar med och åt mig, när han skämtar med mig, när han trögar (min fina:)), när han sjunger haha, när han är med mig! det är verkligen medicinen mot allt.
men å jag tänkte lägga in en jättefin bild men det gick inte:) men ta hand om er:)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det är så när man har funnit den rätta ;) Du/ni är helt enkelt kära <3 Det ser man på er... Det bara glänser :) Jag är så glad! Håll fast vid det!!! NI är så söta ihop ;)

2011-01-08 @ 00:31:50
Postat av: Svärmor

Lägg in lite bilder på er...NU!!!

2011-01-08 @ 00:33:03
Postat av: Faster Lena

Låter kanon:) men glöm aldrig att bara DU kan andas för dig själv. Alltid kärlek♥

2011-01-08 @ 01:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0